söndag 19 april 2015

1 vecka imorgon

Det är helt sjukt att det imorgon är en vecka sedan Liam föddes. Även om det finns många saker som har varit jobbiga sedan Liam föddes är jag så lycklig över att han är här. Kan inte sluta pussa på honom.

Det roliga är att Scott känns så himla stor nu. Skulle trösta Scott på natten när han hade nattskräck och upptäckte hur stor han kändes när han satt i mitt knä. Men oavsett vad kommer han alltid vara min plutt.
Man märker att Scott vill ha mycket uppmärksamhet nu. Han låter extra mycket och lyssnar inte så mycket när man pratar med han. Det är lite tråkigt att jag inte kan röra på mig så mycket då mina stygn efter förlossningen ömmar väldigt mycket. Lite svårt att springa runt och leka då men försöker umgås med han det lilla jag kan. Det är inte heller lätt att få Scott att sitta stilla och mysa för det vill han inte. Inte lika mycket och länge som jag vill iaf haha

Måste fylla i pappret till skatteverket med Liams namn och skicka in det också. Står inte hur snabbt man ska skicka in det men antar att man gör det så fort som möjligt eller något.


Scott skulle bygga en transformer sa han =)



Liam trött efter maten =)






Var tvungen att ta ett kort på magen för att se skillnaden. Jag fattar inte vart allt tar vägen efter förlossningen. Jag har bara gått ner 6 kilo så inte allt som jag gick upp under graviditeten.
Ska bli intressant att se hur man ser ut efter en månad eller två. Är nästan lite rädd för resultatet.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar