fredag 3 april 2015

1 dag kvar till BF?

Mmm idag är det tydligen en dag kvar. Men känns inte som att lillebror vill komma ut imorgon men vi får väl se. Han har ju hela dagen imorgon på sig också.

Ska faktiskt bli spännande och se när han vill komma ut. Han har legat väldigt långt ner i några veckor men var fortfarande rörlig i måndags när jag var hos BM.
Hon trodde att han skulle fixera sig när värkarna börjar på riktigt när det nu blir.
Jag hoppas att jag är öppen lite mer än när jag var gravid med Scott när jag känner att det är dags att åka in. Inte så kul att höra att man öppnas långsamt.
Jag vet att jag har en seg livmoderstapp men hoppas faktiskt på att det går fortare denna gång(tog 3 dagar för mig att öppnas 10 cm med Scott liksom , och då hade jag ganska ont)

Jag tänker inte prova något av de här påhittade sätta igång tricken, utan jag tror faktiskt mer på att bebisarna kommer när de är redo och jag tror inte min prins är redo för världen ännu. Men jag längtar till jag får se dig och pussa på dig <3 p="">



Dagens mage


Scott är håller på att spelar på surfplattan som vanligt.


Min vackra arm. Va lite kul hur barnmorskan kollade på min arm i måndags när hon skulle kolla blodtrycket på mig. Jag var tvungen att berätta att jag hade legat på sjukhus och inte blivit misshandlad.
De har ju något nytt projekt eller vad de kallar det när de försöker kontrollera vilka kvinnor som kommer från förhållanden där de blir misshandlade av sina män (psykiskt och fysiskt) vilket är bra.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar