onsdag 29 april 2015

Farsta med mormor

Idag åkte jag Liam och mormor till Farsta och shoppade lite. Hittade lite kläder till Scott och Liam. Blir alltid så att man köper saker till barnen istället. Hittade en massa saker som jag ville ha men tänkte att det är bättre att köpa kläder till mina prinsar.

Vi gick in på Dea(en butik som jag alltid har sett som en butik för pensionärer, kanske för att det alltid är pensionärer som är inne och handlar där) men så hittade jag en super fin klänning. Ska se om jag ska köpa den senare men avvaktar.

När vi va klara åkte vi och hämtade Scott och han fick välja vad vi skulle äta till middag. Det blev tacos =)

Här kommer lite bilder från igår och idag =)


Scott har blivit bebis på nytt :P



Fixade smoothies igår. Så himla gott 


Mätt liten Liam


Liam väntar på att mormor ska duscha klart så vi kunde åka till Farsta



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar