onsdag 8 april 2015

Segt

Mina sammandragningar gjorde lite mer ont än tidigare idag men nu har det slutat helt och gått tillbaka till de här tråkiga irriterande sammandragningarna som jag har haft i över en vecka.. Blir så trött på min livmoder. Tror inte den är gjord för graviditet. Seg som fan verkar den vara.
Tänkt om det skulle vara så att liten är redo men inte min livmoder i och med att den håller på att retas såhär. Skulle inte förvåna mig faktiskt.

Idag träffade jag Angela en liten stund innan hon skulle fixa sina naglar. Tänkte att jag skulle passa på och göra något bra för naturen och panta lite burkar. Men precis som alla andra gånger man tänker panta så har hela Skogås samma idé och det slutar med att man måste stå i kö och vänta på att få använda maskinen. Och självklart  så slutar maskinen fungerar några gånger också innan man kommer fram så man måste vänta på att personalen ska komma och fixa.
Vet inte om det är naturen som försöker säga mig något men det här var sista gången jag gjorde något bra för naturen. I och med att de tar så mycket plats hemma och det inte finns någon bra plats att ha de så kommer jag börja slänga de.
Som tur är dricker vi inte så mycket läsk här hemma längre. Är mer sugen på juice faktiskt (mycket godare)


Snart börjar "Strip the cosmos" på Discovery channel. Älskar sånna dokumentärer om rymden så himla häftigt men samtidigt tycker jag att det är lite läskigt med rymden. Efter det ska jag gå och lägga mig .








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar