måndag 6 april 2015

BF+2

Inatt har jag kunnat sova ganska bra faktiskt. Men vaknade tidigt på morgonen av att jag hade förvärkar som gjorde ganska ont. Efter 7 hade det gått över och jag kunde sova till 9.
Känner mig extremt seg idag men är glad att jag inte behöver ta penicillin längre =) Nu hoppas jag bara att min förkylning ska gå över så jag kan andas ordentligt.

Just nu sitter jag och funderar över om jag orkar åka hela vägen till Kista kommunalt. Känns så himla långt borta och som att jag kommer att falla ihop på vägen.
Har lite saker som jag måste fixa hemma också. Tänkte att jag skulle panta lite flaskor och sen köpa lite saker till middagen ikväll så man slipper göra det sen, typ när jag är ännu tröttare :P
Måste kolla vilken tid Scott kommer hem också(han har spenderat helgen hos sin farmor).









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar