lördag 11 april 2015

BF+7

Har sovit super dåligt inatt. Efter att ha legat och haft ont i några timmar kände jag att det var dags att gå upp och hitta på något annat.
La mig ner i soffan och plocka fram datorn för att titta på lite dokumentärer för att se om det fick mig att somna. Tittade på två avsnitt av "Min hemlighet" och kände till slut att jag började bli lite trött och värken försvann. Orkade inte gå tillbaka till sängen så jag somnade i soffan.
Vaknade av att Scott sprang runt och lekte i vardagsrummet.

Idag har lite mer av slemproppen lossnat får se hur lång tid det tar innan värkarna starta om de nu vill de.. går ju så segt. Kanske tom hinner gå på kontrollen på måndag innan det startar.

Har precis klivit upp ur badet. Är så himla skönt att bara ligga där och se hur Liam rör sig i magen. Men skulle ju hellre bada Liam i badkaret istället.
Nu ska jag fixa lite lunch och sen får vi se vad vi ska hitta på idag.



Scott orkar inte vänta längre. Han fråga "Varför kom inte lillebror ut i lördags?!
Ja det är en bra fråga Scott.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar