onsdag 22 april 2015

Sjuk prins


Idag var Karina från BVC förbi och prata lite med oss och vägde Liam och så.
Verkar som att han ändå får i sig ganska mycket mat. Den 16 april vägde han 3360 gram och nu idag väger han 3650 gram.  Han har iofs fått lite ersättning ibland när det har varit helt tomt i brösten som det brukar vara på dagarna.

Min stora prins har feber idag. Va därför han sov så dåligt inatt. Man brukar märka på han när han är sjuk för då har han en dålig natt och sen är han seg större delen av dagen. Men efter att han fick i sig lite Ipren blev han snabbt mycket piggare och har tom ätit mat(vilket han inte brukar göra när han är sjuk). Nu hoppas jag bara att han inte smittar Liam för det skulle vara jobbigt.


Hur var det när det gäller fastställande av faderskap ? Kommer kommunen att skicka brev till mig eller ska jag själv ringa till de för att komma dit? Kommer inte alls ihåg hur det var när Scott föddes.
Man måste ju skicka in papper om namn inom 3 månader och vi tänkte skicka in de efter att vi har varit där. Så det kan vara bra att man får göra det snart.
Vi har inte bestämt om Liam ska heta Olsson eller Gustafsson i efternamn ännu.


Lilla plutten la sig i soffan och somnade men vaknade hela tiden av att han hade ont i hela kroppen =(



Sen kom han och la sig på mig medan Liam låg på andra sidan i sin filt






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar