lördag 25 april 2015

Egentid

Scott och Andreas åkte iväg till spårvägsmuseet för ett litet tag sedan, så jag och Liam är hemma själva.

Liam ligger och sover. Han har sovit i typ 3 timmar nu och under tiden har jag hunnit diska och städa lite så nu är det fint hemma igen.
Måste fixa Scotts rum men tänkte be han hjälpa mig att städa det imorgon. Han är så dålig på att städa hemma men på förskolan går det hur bra som helst att städa. Antar att det inte är lika kul att städa undan hemma.

Medan Liam fortfarande sover passar jag på att tittar på några avsnitt av Bates motell. Har snart tittat klart på säsong 2.
Måste ta reda på vilken kanal det är som visar serien i usa så att jag kan kolla på serien via hemsidan. Det tråkiga är väl att det inte kommer att gå att se de första eftersom att deras videos inte ligger uppe så länge. Säsong 3 verkar inte ha släppts i Sverige. Finns inte på swefilmer eller netflix :(




nybadad och mätt liten plutt somnade på en gång



3 Timmar senare ligger han fortfarande och sover. 


Kan du inte vakna nu så jag får pussa massa på dig =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar