torsdag 2 april 2015

2 dagar kvar ?


Dagens mage.



Idag är det 2 dagar kvar till bf enligt nedräkningen. Igår kväll hade jag förvärkar var 5:e minut och lite under natten men nu känns det inte längre. Har lite förvärkar men de gör inte ont och kommer inte lika ofta.
Skulle va skönt om man kunde undersöka sig själv för att se om livmoderstappen är utplånad iaf men det går ju inte.

När jag var gravid med Scott hade jag redan börjat få verkar vid det här laget och hade tom öppnats lite.
Barnmorskan verkade säker på att lillen kommer ut i tid eller tom tidigare men jag tror inte det faktiskt.
Imorgon kommer familjen på besök ett litet tag, om jag inte föder då men det tror jag verkligen inte.

Tänkte försöka vila lite nu även fast Scott är hemma, lär inte gå så bra men kanske kan blunda i några minuter iaf. Klockan 13 ska vi tvätta och jag känner mig egentligen för trött för att tvätta men det måste göras.

Funderar på att kolla på senaste säsongen av Game Of Thrones ikväll, kommer knappt ihåg hur den slutar och nya säsongen börjar ju snart =)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar