fredag 17 april 2015

aj aj aj

Jag har haft super ont i mina bröst sedan igår. Ja mjölken har runnit till. Det här är det värsta med att få barn tycker jag. Man läser och hör hela tiden att amning är så mysit och bla bla men usch jag hatar det verkligen.
Det gör ont som i helvete. Men jag tänker fortsätta kämpa så mycket jag kan och hoppas att mjölken inte sinar som med Scott. Det som är problemet är att varken Liam eller Scott får något bra grepp om bröstet utan får bara tag i vårtan (och eftersom jag har ganska stora vårtor nu). Och eftersom att han inte får så bra grepp tömmer han inte bröstet som han ska och det kommer ju göra att jag inte kommer kunna amma så länge. Och nej jag vill inte sitta och pumpa. Det är nästan värre än att amma.
Allt gör ju bara ont, men så har jag alltid haft ganska känsliga bröst så det här hjälper inte.

Om ett litet tag ska vi gå ner och hämta Scott och sen kommer Mirela förbi och hälsar på Liam för första gången. Ska bli kul =)
Då det är fredag ska vi handla lite fredagsmys också och till middag blir det potatis och fisk =)


Nu ska jag forsätta att äta min nougat och så ska jag titta till Liam lite som ligger och sover.



Nu är de ju ännu större :'(. Jävla hormoner , nu har jag vuxit ur min D kupa som jag köpte och det hjälper ju inte när brösten spänner. Det förvärrar allt :(




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar