söndag 5 april 2015

BF+1

Ja man brukar ju säga "Mother knows best" och det stämmer nog haha. Jag visste att han skulle komma efter BF.
Har fortfarande samma sammandragningar som jag har haft sedan förra söndagen. De känns som mensvärk men inte tillräckligt starka för att de ska göra någon nytta. De irriterar mig riktigt mycket då jag inte kan slappna av riktigt för de känns hela tiden. Om det fortsätter i veckan och inte blir starkare måste jag ringa till förlossningen och fråga om jag kan få något för det. Kan inte ha det såhär blir galen.
Ingen slempropp och inget vatten och inga värkar.

Vi får helt enkelt se när han vill titta ut. Han har inte bråttom ut och det har inte jag heller. Så länge lillen mår bra så får han ligga där inne i 14 dagar till utan problem.

Nästa måndag , alltså den 13 April måste jag ringa till förlossningen om inte bebisen har tittat ut för då går jag in i vecka 41+1.
Men ni kommer att märka när lillen tittar ut :P



Dagens tjockis







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar