tisdag 21 april 2015

Shopping

Idag åkte vi förbi farmor Jills jobb efter att Andreas lämnat Scott. Vi skulle skriva på en överklagan som vi skickat angående skolplacering.
Liam sov hela tiden(som vanligt) direkt när man lägger han i vagnen så somnar han hehe =)

Efter att vi varit och hälsat på farmor gick vi till köpcentret i Västberga och handlade lite saker. Vi hittade en sportbutik som hade utförsäljning och sålde ut varor ganska billigt. Jag hittade ett par skor i storlek 34 som inte såg ut som barnskor(även fast det var det) och Andreas hittade ett par Timberlands, eckö jeans och strumpor.

Vi köpte också pedaler till Scott's cykel som vi fick låna men det verkar som att vi fick fel storlek fast vi hade med oss ena pedalen för att det skulle bli rätt.

Efter att vi ätit på donken åkte jag och hämta Scott medan Andreas tog med sig Liam hem. Behövde få umgås lite med Scott då jag hela tiden är med Liam nu typ.
Jag och Scott gick sen till frisörsalongen i skogås då de var dags för han att klippa håret. Och som tur är hade de tid =)


lite skillnad på mina skor som jag hade på mig idag. Köper nästan alltid storlek 36 då det inte ofta finns i mindre storlekar. Är inte alltid man hittar barnskor i samma modell.


Scott sitter och väntar på att det är hans tur. Han har inget tålamod och fråga hela tiden "När är det min tur mamma?"


Första gången han velat ha på sig kappan när han ska klippa sig.



Scott verkade tycka att det var ganska kul att klippa sig. Han satt och stirra in i spegeln hela tiden



Scott ville ha mycket färg i håret.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar