lördag 4 april 2015

0 dagar kvar

Idag är dagen som barnmorskorna gissade att du skulle födas. Jag har känt i några månader nu att du faktiskt inte kommer idag. Vet inte varför men det känns helt enkelt inte rätt.
Visst är man trött på att vara gravid men det har jag varit sedan jag fick en mage så det är inte så stor skillnad nu.
Jag vill att Liam ska komma när HAN är redo, inga tips om på vad man kan göra för att sätta igång förlossningen för mig inte, tror inte på sånt trams.
I och med att det bara är 5 % som föder på den dagen som barnmorskorna gissar på så känns det helt ok för mig att lillen vill stanna kvar. Får se hur många dagar om han inte kommer senare idag vill säga hehe =)


Just nu sitter jag och Scott och väntar på att hans pappa Andreas ska vakna så vi kan åka till Farsta för att hälsa på gammelmormor Tyra. Sedan ska Scott sova över hos sin Farmor.

Ja juste jag har blivit förkyld igen.. Wohoo.. jag känner hur penicillinet har dödat alla bakterier i mig, bra och dåliga. Så länge jag inte får lunginflammation igen så är det lugnt för mig. Imorgon är sista dagen jag behöver ta tabletterna vilket känns helt ok.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar