torsdag 9 april 2015

BF+5

Torsdag idag dåra. Sitter och funderar på om jag orkar promenera till och från Farsta idag. Väntar på att Skåne ska höra av sig så jag vet om jag får sällis eller inte.

Har bebisen kommit natt? Nej
Känner jag något? Nej
Vi sitter helt enkelt bara och väntar på bättre tider =) Man får tänka så här, nästa vecka är sista veckan jag kommer att vara gravid oavsett vad som händer =) och det känns faktiskt bra.

Börjar känna mig så tung i hela kroppen. Vet inte om det är för att jag har rört mig lite för mycket med tanke på att jag egentligen bara borde ha tagit det lugnt efter min lunginflammation. Är inte svullen i kroppen eller så men det känns väldigt tungt i benen när jag går.
Känns riktigt tungt i magen också. Känner hur det pressar ner super mycket vet inte om det är Liam som håller på fixerar sig men det är inte så himla bekvämt.

Imorgon borde jag få min telefon. Man borde egentligen få meddelande idag om att den är på väg. Tror det var så de gjorde förra gången när jag beställde en S5:a så man visste att den var på väg och att man skulle få den på den dagen den släpps.
Kommer bli super besviken om jag inte får ett sms om att hämta ut telefonen imorgon.
Sen är det inte heller långt kvar till Game of thrones börjar. Någon som vet vilken tid ?
Det är även den dagen som jag måste ringa till förlossningen och säga att lilleman inte har tittat ut ännu.
Är det någon som har gött över tiden som vet om man får åka in på undersökning samma dag eller bokar man en tid för undersökning och sen för igångsättning ?







'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar