tisdag 21 april 2015

Frisören ?

Det är dags för Scott att klippa håret det är så himla långt nu.
Nu har vi flyttat på det så många gånger. Hoppas bara att de har någon tid här i skogås så han kan bli lite fin i håret =)
Mina händer har blivit helt förstörda då jag tvättar händerna så himla ofta. De är super torra så det ser ut som att jag har eksem. Dessutom kliar det en massa :S Dags att börja med handkräm kanske, är så himla dålig på sånt.

Liam ligger fortfarande och sover och jag, Scott och Andreas äter frulle. Snart är det dags att gå till förskolan med Scott.





Måste lägga upp bilder på Orkidén och Murgrönan(tror jag att det är) jag har fått. Nu ska jag se till så att de håller så länge som möjligt =)



Från farfar och Annika =)


Från Jimmy och Sabina =)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar