måndag 27 april 2015

Träffa mormor Tyra

Igår åkte jag Scott och Liam till Farsta så att mormor Tyra fick träffa Liam för första gången.
Har inte varit där sen den 6:e april och då låg Liam fortfarande kvar i magen. Promenerade till Farsta för att det var så fint väder och jag bara hade en resa kvar på min reskassa.

Va så gulligt att se henne när hon höll i Liam för första gången, det får mig att tänka på första gången hon träffade Scott. Hon var lika lycklig då =)

Scott var lika livlig igår som vanligt, det är bara jobbigt att han inte äter så bra nu efter att han va sjuk :( han fick iaf i sig en pommes och en Mcflurry Diam.

Idag ska mamma komma förbi. Hon ska sova här i några dagar och hjälpa mig lite. Ska bli mysigt och dessutom får man lite godare mat då. Mammas mat är bäst !



Har längtat efter kött och brunsås och så fick jag det igår. Yay



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar