torsdag 23 april 2015

Bates motel

Idag har jag börjat titta på Bates Motel. Trodde inte den skulle vara någe bra men jag har redan hunnit titta på 7 avsnitt hehe =) Den baseras på filmen psycho, om ni gillar thrillers rekommenderar jag den om ni inte har tittat på den innan.



Scott är mycket piggare nu, hoppas bara att det håller i sig. Så svårt att få i honom mat när han mår dåligt men man vet ju själv hur det är att vara sjuk. Man är inte så himla sugen på mat då. Får se om man äter middagen sen.

Håller på att tvätta just nu. Alla Liams bodys är smutsiga i och med att han spyr så mycket. Blir nice när han får lite kläder igen =) Idag har han bara haft blöja och en filt på sig.

Frågade mamma om hon ville komma hit några dagar nästa vecka och hjälpa mig lite så jag hinner fixa hemma. Har knappt hunnit göra någonting. Jag har dessutom tid för cellprovtagning nästa vecka och det är lite svårt att gå på med Liam. Hoppas hon får ledigt bara.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar