måndag 6 april 2015

Tråkig dag

Är så himla uttråkad just nu. Finns verkligen ingenting att göra. Har satt på Shutter Island men känner fortfarande att jag måste göra något annat innan jag ruttnar :P

Ringde och pratade med Scotts farmor för ett tag sen. Frågade om Scott ville prata lite med lillebror och be han komma ut och hörde hur besviken han lät. "Men jag ville att lillebror skulle komma på lördagen på den dagen jag sa"
Stackars liten som trodde att lillebror hade tittat ut. Han måste verkligen ha sett framemot det. Men så blev det inte hehe.

Sitter och väntar på att Jill ska ringa så att jag kanske kan möta henne och Scott i Farsta. Tänkte att jag skulle försöka promenera så långt jag orkar och sen ta bussen sista biten. Kan vara bra att röra på sig så mycket som möjligt. Blir bättre inför förlossningen då också.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar